сряда, 11 април 2012 г.

Времето

Чудя се как винаги времето е такова, каквото е и на душата ми. Дали тя е виновна иили то се променя според нея ? Може би ще е по малко и от двете. Как да разбера дали имам власт над времето или то над мен ? Аз ли съм прашинка в света или света е прашинка в мен ? Облаците ли ме гледат или аз гледам облаците ?
Не ги виждам. Очите ми аплодират вятъра. Челото ми произвежда редовете, на които ще опиша, как всичко се променя щом и аз се променя. Косата ми преде нишката събитията и стига чак отзад до гърба ми, където, точно под него си нося кръста.
A времето е такова, каквото ти се иска, защото имаш силата да променяш всичко и всички, до които се докоснеш А дали времето има власт над теб или ти над него, зависи от това как гледаш на времето и колко те е страх от него. Защото хората променят хода на времето, но и времето често не ни прощава.
С всяка малка игра на думи времето ни накъсява или времето ни става става повече? Дали сме тук от повече или сме тук за по-малко. Само времето ще каже. Кой е времето, какво е времето, има ли време времето, обаче кой ще ми каже ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар